Sunday 8 December 2013

10 Jenama Mewah untuk wanita

Yang terbaik daripada busana mewah jenama pakaian couture di seluruh dunia mempengaruhi industri fesyen. Mereka adalah trend sebenar, bintang dan ahli silap mata dalam dunia fesyen. Mereka dengan mudah boleh membuat melihat yang menakutkan memikat dan mudah boleh mengubah geek yang menjadi ikon fesyen. Apabila wang adalah objek tidak , jenama pakaian mewah adalah yang paling pasti komoditi paling hangat anda. Saya boleh bertaruh bahawa , tidak ada walaupun Shopaholic tunggal di luar sana yang tidak " bingung " cinta dengan yang terbaik daripada jenama pakaian di dunia.
Apa jenama-jenama ini buat untuk ada pelanggan bukan sahaja pakaian atau kasut atau beg, mereka mencipta sesuatu yang lebih besar daripada seni. Kreativiti mereka memberikan keperibadian untuk kewujudan anda , menyuntik keyakinan dalam jiwa anda dan bercakap banyak tentang personaliti anda walaupun perkataan yang tidak keluar dari mulut anda. Cinta dan menghormati saya dalam hati saya untuk legenda di sebalik jenama seperti Karl Lagerfeld , Marc Jacobs, Donatella Versace, Frida Giannini , Yves Saint Laurent, Oscar De La Renta dan banyak lagi, menjadikannya amat sukar bagi saya untuk memilih satu di lain. Walau bagaimanapun , dengan mengambil kira komitmen mereka untuk kesempurnaan dan kecemerlangan , saya tiap minit disusun senarai yang tersebut di bawah daripada sepuluh jenama pakaian mewah terbaik di dunia. Jadi mari kita lihat pada jenama mewah yang terkemuka industri fesyen yang menarik.

10. Dolce & Gabbana –

Dolce & Gabbana
Dolce & Gabbana adalah rumah fesyen Itali mewah ditubuhkan pada tahun 1982 oleh Domencio Dolce dan Stefano Gabbana. Dalam industri fesyen mewah hari ini, Dolce & Gabbana adalah unarguably pereka yang paling berpengaruh dan terkemuka yang telah membuat wanita moden melihat fantastically seksi. Gaya yang manis dan tajam mereka adalah sangat popular di kalangan selebriti terbaik berpakaian di seluruh dunia. Bersama-sama kedua-dua pereka amat mahir telah mencipta yang terbaik, pakaian yang paling memuji-muji dan wangian memukau. Saya telah mencuba seberapa banyak yang saya boleh, tetapi ia adalah benar sukar untuk membatasi D & G di alam semesta dalam beberapa ayat sebagai serba boleh dan dedikasi mereka adalah sesuatu yang tidak dapat dijelaskan dalam perkataan.
9. Armani –
Armani
Giorgio Armani adalah pereka Itali yang mengajar dunia bahawa "Elegance bukan tentang disedari, ia
untuk yang diingati." Dia bersama-sama dengan Sergio Galeotti membentuk label mewah "Armani" pada tahun 1975, dan pada tahun 2001, beliau menjadi yang paling pereka berjaya untuk keluar dari ibu kota fesyen dunia '- Itali. Armani telah menjadi salah satu jenama fesyen kuat mewah di dunia, dan terdapat banyak sub-jenama di bawah jenama payung Giorgio Armani Emporio Armani seperti, Armani Jeans, Armani Exchange, Armani Collezioni dan Casa untuk memenuhi keperluan khusus pasaran yang berbeza segmen. Dibina di atas personaliti dinamik Giorgio Armani sendiri, rumah fesyen ini adalah jenama yang paling dihormati dalam industri fesyen, dan ini adalah sebab mengapa ia tidak akan tenggelam pada jenama mewah yang lain.
8. Versace –
Versace
Diasaskan oleh yang benar fesyen bintang rock Gianni Versace pada tahun 1978, Versace hari ini adalah pakaian mewah antarabangsa yang terkemuka dan salah satu daripada rumah-rumah fesyen yang paling berpengaruh di dunia. Yang berani tembaga Gianni adalah seorang pereka bebas yang konsisten mencabar sempadan industri fesyen. Luka tajam, terang dan cetakan fabrik offbeat indah bersepadu seni yang tinggi dan budaya kontemporari. Selepas kematian mengejut Gianni pada tahun 1997 oleh seorang pembunuh besar-besaran, kakaknya Donatella Versace mengambil alih semua perhatian dan tanggungjawab sebagai pengarah kreatif yang baru jenama. Walaupun Gianni adalah seorang pereka berbakat dan dunia tidak boleh dilupakan manakala Donatella juga agak berjaya dan Versace mempunyai masa depan yang cerah.
7. Gucci –
Gucci
Gucci diasaskan oleh Guccio Gucci pada awal tahun 1920-an di sebuah kedai kecil di Florence. Dia tidak pernah bermimpi Gucci menjadi yang terbesar menjual jenama Itali dalam sejarah apabila dia pertama kali diletakkan asas rumah fesyen ini. Anak sulungnya, Aldo Gucci mengambil alih pada tahun 1940-an dan berubah perniagaan keluarga yang kurang dikenali ke jenama mewah ikonik yang membawa kepentingan budaya tersebut. Selepas Aldo ia ialah anaknya Paolo Gucci yang memperkenalkan eksotik bersedia untuk memakai segmen pada tahun 1960-an yang tidak lama lagi menjadi arus perdana seni Itali. Pada tahun 1994, seorang pereka berwawasan sangat muda, Tom Ford yang merupakan gabungan sempurna daripada keghairahan dan kelas menjadi pengarah kreatif Gucci. Beliau membuat Gucci satu jenama yang diiktiraf di peringkat global dengan   rekaan pinggulnya dan canggih yang membawa Gucci kepada jenama mewah terkenal.
6. Burberry –
Burberry
Burberry adalah jenama mewah British ditubuhkan pada tahun 1856 oleh pereka muda berwawasan  Thomas Burberry yang direka kot parit kini-ikon yang pertama yang mana rumah fesyen ini adalah yang sangat terkenal. Christopher Bailey, pengarah kreatif Burberry telah menyimpan warisan trendsetting hidup dengan infusi biasa gaya beliau yang unik dalam piawaian abadi kualiti. Burberry telah diberikan waran diraja untuk pakaian daripada Royal Her Majesty Queen Elizabeth II dari England dan Putera Charles dari Wales. Sejak penubuhannya, Burberry telah menjadi kuasa sebenar untuk inovasi dan perasaan British sebagai Prorsum moto, pada kuda dan kuda logo saksi.
5. Hermès –
Hermés
Ditubuhkan pada tahun 1837 oleh Thierry Hermès, jenama ini 176 tahun itu merupakan pemain utama dalam fesyen sedia ada untuk pemakai dan sesuai dengan peredaran masa seperti wain. Hermès tanpa ragu-ragu salah satu rumah fesyen Perancis yang paling mewah dan komitmen sengit untuk kualiti telah menjadikan ia satu jenama kecemerlangan par. Merupakan nadi bagi Hermès adalah tradisi memberi sentuhan peribadi kepada setiap item yang mereka jual untuk mengekalkan tahap konsisten yang mana mereka telah keluar betul ditolak pembuatan besar-besaran, barisan pemasangan dan penggunaan jentera. Setiap hasil adalah rekaan dari awal hingga akhir dengan satu tukang hanya untuk memastikan penawaran akhir mereka adalah sempurna dan salah satu daripada jenis terakhir.
4. Dior –
Dior
Christian Dior, yang modiste Perancis mengasaskan rumah Dior pada tahun 1947 dengan koleksi debut beliau di mana beliau menyampaikan revolusi sembilan puluh kelihatan yang berlainan bagi wanita yang kebuluran untuk glamor. Koleksi "Wajah Baru" beliau begitu ajaib yang selepas persembahan mukanya merah jambu dengan ciuman dan dia tidak percaya untuk hari-hari yang dia menerima apa-apa sambutan yang besar dalam persembahan pertama beliau. Hampir semua dia mencipta telah diberikan kad sebelum persembahan berakhir kerana tujuan utama koleksi beliau adalah untuk menjadikan setiap wanita kelihatan seperti wanita bangsawan yang. Selepas kematian Christian Dior pada tahun 1957, Yves Saint Laurent mengambil alih rumah couture dan juga dia adalah kejayaan segera diikuti oleh Marc Bohan untuk Gianfranco Ferré dan John Galliano. Hari ini, warisan budaya Dior adalah dalam tangan Raf Simons sangat menjanjikan yang rekaan lebih segar dengan ciri kewanitaan dan lembut.
3. Prada –
Prada
Perjalanan indah Prada mula perjalanan pulang pada tahun 1913 oleh Mario Prada dan telah menjadi salah satu jenama yang paling berprestij dan diiktiraf secara meluas dalam industri fesyen. Setiap jenama mempunyai DNA: di Burberry adalah kelas, di Hermès ia adalah kecemerlangan, di Dior ia adalah keanggunan dan pada Prada adalah prestij. Prada hari ini adalah sebuah syarikat multi-bilion dolar yang diketuai oleh cucu Mario Prada ini Miuccia Prada yang mengambil alih jenama pada tahun 1978 daripada ibunya Luisa Prada. Miuccia dikenali untuk sentuhan ajaib beliau dari awal lagi, dan koleksi memang satu untuk menonton. Sebab mengapa jenama ini diasingkan dari yang lain daripada dunia fesyen adalah kerana ia telah pernah mengikuti gaya dan corak tetapi sentiasa mencipta sesuatu yang canggih dan bergaya. Prada merupakan pelopor untuk  seseorang Jika mahu tahu apa yang penting untuk tidak ketinggalan fesyen trend terkini.
2. Chanel –
Chanel
Dalam industri fesyen, segala-galanya bermula dari Chanel dan berakhir pada Chanel. C saling adalah logo tercinta wanita di seluruh dunia. Diasaskan oleh "Coco Chanel" - Dewi fesyen, gaya, kelas, keghairahan dan kecantikan pada tahun 1920, jenama mulia keanggunan kepada yang melampau. Coco Chanel adalah seorang pereka fesyen Perancis perintis yang merevolusikan cara berpakaian wanita. Beliau memulakan trend fesyen pakaian lelaki yang diilhamkan dan dibebaskan wanita dari korset sengit mereka. Apabila dia melancarkan tandatangan beliau wangian Chanel No 5 yang kekal popular sehingga ke hari ini, dia menjadi sensasi dan apabila dia melahirkan pakaian hitam sedikit, beliau menjadi abadi. Hari ini, jenama yang paling berpengaruh dalam industri pakaian mewah adalah di tangan legenda hidup, Karl Lagerfeld yang dilahirkan untuk memerintah dunia fesyen.
1. Louis Vuitton –
Louis Vuitton
Ditubuhkan pada tahun 1854, Louis Vuitton adalah fesyen rumah muktamad Perancis sinonim dengan kesempurnaan, kecanggihan, kecemerlangan dan gaya. Louis Vuitton, lelaki yang menjadi jenama global memulakan perjalanannya di 19thcentury Paris sebagai pembuat batang dan dengan kemahirannya dalam kraf kayu dia mencipta batang mewah terbaik dunia pernah melihat. Hari ini, LV adalah jenama yang paling berkuasa antarabangsa yang mengkhusus bukan sahaja di batang tetapi juga di sedia untuk memakai, kasut, beg tangan, barang kemas, cermin mata hitam dan aksesori. Sejak tahun 2001, masa depan Louis Vuitton adalah di tangan pemuda yang sangat berbakat, permata pereka Marc Jacobs yang merupakan seorang lambang keanggunan dan kreativiti dan yang mana Koleksi sempurna-Nya sentiasa memberi kuasa dan prestij. Gelang daya tarikan yang sangat cantik, sekeping pernah  LV barang kemas pertama telah dicipta oleh pereka legenda ini dan saya pasti sehingga suatu masa, jenama Louis Vuitton akan berada di atas setiap senarai fesyen mewah.
credits sakshiagrwal

No comments:

Post a Comment